Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

(ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ) Κολόμβος Ταγαράκης


Αν ψάχνεις για αρχοντικό, περήφανο, πανέξυπνο σκύλο που ξεχωρίζει με την ομορφιά και τον αδαμάντινο χαρακτήρα του, με βρήκες !!! Με λένε Κολόμβο Ταγαράκη και είμαι ένας καφετής παίδαρος, γεννημένος τέλη Ιουνίου 2014 από καλή οικογένεια (υποθέτω). Βρέθηκα στη μέση του δρόμου να προσπαθώ να ανακαλύψω τον κόσμο με τα αδέρφια μου και μαζεύτηκα άρον άρον γιατί ήμουνα – λέει- μικρούλης. Οι κακές γλώσσες λένε ότι ήμουν μια ολοστρόγγυλη, μικροσκοπική, φοβισμένη και βρεγμένη μπαλίτσα, αλλά για να είμαι ειλικρινής, δεν θυμάμαι. Τα εχω αφήσει όλα αυτά πίσω μου και ψάχνω σπιτάκι. Είμαι έξτρα fit κούταβος, ζωηρούλης και παιχνιδιάρης. Μεταξύ μας τώρα, και να μην βγει παραέξω και εκτεθώ, είμαι πολύ τρυφερός και χαδιάρης. Ίσως και λίγο λιχούδης. Το σημαντικό είναι ,όμως, ότι είμαι ο τέλειος σκύλος. 

Αν θες να με υιοθετήσεις και να κάνεις την τύχη σου, πάρε στο 6970195672 (όχι 4-8) ή στο 6978673311και ζήτα με . Βρίσκομαι Θεσσαλονίκη αλλά μπορώ να πάω και σε άλλες περιοχές αν είναι να βρω την οικογένειά μου. Έχω κάνει ήδη εμβόλια και είμαι υγιέστατος. Θα γίνω 25 -30 κιλά γόης. Ακόμα να σηκώσεις το ακουστικό ;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου